Δευτέρα, 28 Ιανουαρίου 2008

Ένα Blues...

Ένα Blues μία ζωή ολόκληρη. Ένα Blues πάντα να περιγράφει τις στιγμές, καλές και κακές. Ένα Blues για αυτή που αγαπήσαμε αλλά ποτέ δε μας έδωσε σημασία. Ένα Blues για να περιγράψει αυτό που νιώσαμε, όταν η γυναίκα στην οποία δώσαμε τα πάντα, μας παράτησε λέγοντας μια φτηνή δικαιολογία. Ένα Blues να γλυκαίνει τη πίκρα μας όταν εξουθενωμένοι και άφραγκοι μαζεύαμε τα κέρματα για να αγοράσουμε ένα πακέτο τσιγάρα. Ένα Blues για τη στιγμή που τα αδιέξοδα έμοιαζαν με τοίχο και ενώ άπαντες είχαν αποστρέψει πρόσωπα και σκέψεις από πάνω μας.
Ένα Blues τη στιγμή που νιώσαμε το φιλί της σαν το μεγαλύτερο βάλσαμο. Ένα Blues για τη στιγμή που τη κρατήσαμε στην αγκαλιά και νιώσαμε πως είναι ο παράδεισος. Ένα Blues να περιγράψει το αίσθημα της δικαίωσης. Ένα Blues ακριβώς πριν την κατάρρευση λόγο κατανάλωσης υπερβολικής ποσότητας αλκοόλ.
Ένα Blues για όλους (και όλες) όσους (όσες) αγαπώ. Ένα Blues η συγνώμη μου για αυτούς που άθελα μου αδίκησα. Ένα Blues η συγνώμη μου προς αυτούς που όταν με χρειάστηκαν, εγώ δεν ήμουν εκεί. Ένα Blues για αυτούς που με αδίκησαν και για αυτούς που όταν τους χρειάστηκα ήταν απόντες.
Ένα Blues πότε χαρούμενο και πότε μελαγχολικό. Ένα Blues ότι έζησα. Ένα Blues μία ζωή ολόκληρη...




BB King, Stevie Ray Vaughan, Albert King, Paul Butterfield επί σκηνής. Ότι σχόλιο και αν σκεφτώ για την εικόνα αυτή είναι πραγματικά φτωχό και λίγο...

6 σχόλια:

Vasilis είπε...

Ένα μπλουζ η αγάπη μου πένθιμο,
μια πομπή μαύρων αυτοκινήτων.
Ένα μπλουζ η αγάπη μου πένθιμο,
η ζωή είναι θέμα πιθανοτήτων.

Με κορδέλες μοβ, με ορχήστρα μοβ,
σε πορεία μοβ, όλα μοβ.

Κώστας Τριπολίτης

chmarni είπε...

Συμφωνώ και επαυξάνω.
Αλλά και το Video δεν είναι Θεϊκό ???

Vasilis είπε...

Εννοείται!!!!

giatrosofi είπε...

τώρα σας ανακάλυψα παιδιά, είστε χαρισματικοί γραφιάδες, να είστε καλά... με κάνατε να δημιουργήσω ολόκληρο μπλογκ για να σας το πω αυτό! χαχαχαχαχαα

Νίκος Τσαχουρίδης είπε...

Ευχαριστούμε!

...και περιμένουμε τις θεραπευτικές σου συνταγές!

chmarni είπε...

Καλωσόρισες στο φτωχό μας Blog !!!!