Δευτέρα, 7 Ιανουαρίου 2008

Venus in furs

Μελαγχόλησα απόψε. Το απολαμβάνω όμως. Φαντάζομαι σε όλους έχει συμβεί. Όμως κάθε φορά που μελαγχολώ ο νους μου ανατρέχει σε συγκεκριμένα τραγούδια. Ένα από αυτά είναι το Venous in furs των Velvet Underground.
Κάθε φορά που η μελαγχολία μου με οδηγεί στο συγκεκριμένο τραγούδι θυμάμαι κάτι συγκεκριμένο. Τον εαυτό μου πριν 12- 13 χρόνια να έχει αγοράσει το συγκεκριμένο CD δώρο για τη γιορτή του Βασίλη. Ήμουν πραγματικά τόσο χαρούμενος για την επιλογή που είχα κάνει… Τέλος πάντων μπορεί να ακούγεται και λίγο γελοίο. Να είσαι καλά αδερφέ και να ξέρεις ότι εδώ στη πρωτεύουσα του χάους δε σε ξεχνάω απλά έχω να ανέβω και εγώ το δικό μου Γολγοθά.

Shiny, shiny, shiny boots of leather
Whiplash girlchild in the dark
Comes in bells, your servant, don't forsake him
Strike, dear mistress, and cure his heart

Downy sins of streetlight fancies
Chase the costumes she shall wear
Ermine furs adorn imperious
Severin, Severin awaits you there

Iam tired, I am weary
I could sleep for a thousand years
A thousand dreams that would awake me
Different colors made of tears

Kiss the boot of shiny, shiny leather
Shiny leather in the dark
Tongue of thongs, the belt that does await you
Strike, dear mistress, and cure his heart

Severin, Severin, speak so slightly
Severin, down on your bended knee
Taste the whip, in love not given lightly
Taste the whip, now plead for me

I am tired, I am wearyI could sleep for a thousand years
A thousand dreams that would awake me
Different colors made of tears

Shiny shiny, shiny boots of leather
Whiplash girlchild in the dark
Severin, your servant comes in bells, please don't forsake him
Strike, dear mistress, and cure his heart

5 σχόλια:

Νίκος Τσαχουρίδης είπε...

Είναι ο Γολγοθάς ή άλλος λόφος; Είσαι ο Ιησούς ή ο Σίσυφος;

Αγαπημένες, αγαπημένοι μου ρόκερς, νυχτοπούλια αυτής της πόλης...

Κίνησα να σε βρω στη μεγάλη λεωφόρο της ζωής, αλλά ήσουν πεσμένος στην άκρη, στο πεζοδρόμιο, αναζητώντας την υγρή ευτυχία, αυτήν τη μάταιη ηδονή. Και το χαμόγελό σου ζέχνει θάνατο...

angeliki είπε...

Kai gia na po kai mia kali kouventa simera :)
Bravo, Christo !!!
Itan o,ti prepei gia afto to vradu,pou grafo kati kai provlepetai xenuchti..

chmarni είπε...

Ακριβώς πριν δω τα σχόλια, σκεφτόμουν ότι απόψε έχω μία διάθεση για αγρυπνία αλλά από ότι βλέπω δεν είμαι ο μόνος.

Νυχτοπούλια αυτού του πλανήτη...

Vasilis είπε...

Δικαίως ήσουν χαρούμενος για την επιλογή σου. Είναι ένα από τα καλύτερα δώρα που μου έχουν κάνει και ένα από τα αγαπημένα μου CD.

Εγώ θυμάμαι αυτό το τραγούδι όταν είμαι πολύ κουρασμένος, προφανώς λόγω του ρεφρέν "I am tired ...", και μου αρέσει πολύ η υπερβολή "I could sleep for a thousand years".

Το ξέρω Χρήστο οτι δεν με ξεχνάς, μη στενοχωριέσαι.

chmarni είπε...

Για μένα και με τη κούραση που έχω το "I could sleep for a thousand years" αποτελεί μάλλον ευσεβή πόθο !!!