Παρασκευή, 14 Μαρτίου 2008

Δυο γυναίκες που αγάπησα

Δεν μπορώ να το κρύψω πλέον. Το ομολογώ: είμαι ερωτευμένος! Με δυο γυναίκες, ονειρικές αδελφές που κάθε τους λέξη με γεμίζει με μουσική. Και τις θέλω και τις δυο, ταυτόχρονα. Η αγάπη μου δεν μπορεί να υπάρξει ξέχωρα για την καθεμιά αλλά και για τις δυο, σαν σύνολο. Μόνο τότε μπορώ και ταξιδεύω σ'ένα τόπο μυστήριο, βγαλμένο από ένα γλυκό παιδικό εφιάλτη απ'τον οποίο δεν μπορώ αλλά και δεν θέλω να (ξε)φύγω. Μιλώ φυσικά για τις αδελφές Casady (Sierra Rose Casady ("Rosie") and Bianca Leilani Casady ("Coco")) και το ντουέτο τους CocoRosie.


Επειδή μέχρι να έφτανε η σειρά τους στο Lotus θα περνούσαν χρόνια πολλά κι επειδή δεν αντέχω άλλο και θέλω να εκφράσω την αγάπη μου δημόσια, ορίστε! Πως να χαρακτηρίσει κανείς αυτή τη μουσική, indie-folk, chinese-like pop, native american electronica, trip-lullaby, κλπ; Όπως και να την ονομάσει κανείς το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, μια μαγευτική μουσική, ένα νανούρισμα για μεγάλα παιδιά που βοηθά όχι σ'ένα ήσυχο ύπνο αλλά σ'ένα όμορφο εφιάλτη,

με στίχους φαινομενικά απλοϊκούς, αφελείς
I dreamt one thousand basketball courts
nothing holier than sports


πιο δυνατούς, ερωτικούς,
I fell in love with a bad bad man
ever since I met him I've been sad sad sad
I'm a jail bird to your music
I'm a criminal in your prayer


κάποιες γαλλικές πινελιές μια που έχουν μετοικήσει εις Παρισίους
Il fut un temps
où rien n'était éteint
où seul l'or de mon coeur
donnait l'heure
et alors j'étais fort
mais j'ai perdu la fleur
de l'innocence
dans ce décor
à mes yeux plus rien n'a de sens


άλλοι πιο σκοτεινοί, ηδονικοί
Undressed you with my eyes I have
maybe even raped you
in a dark and eerie corner of my mind



Βέβαια θα μπορούσα στη θέση των παραπάνω στίχων να έχω βάλει άλλους παρόμοιους με την ίδια δυναμική που σε συνδυασμό με τη γοητευτικά απλή μουσική τους δημιουργείται ένα αποτέλεσμα εθιστικό, ηδονικό, ηδονιστικό, αθώα διαστροφικό, μια ομοφυλοφιλική ονείρωξη ενός άνδρα για μια γυναίκα ή το αντίστροφο, με ότι κι αν σημαίνει αυτό. Προσωπικά έχω ακούσει αμέτρητες φορές τα τρία τους άλμπουμ (La Maison De Mon Reve (2004), Noah's Ark (2005), Adventures Of Ghost Horse And Stillborn (2007)) και δεν μπορώ να σταματήσω. Ακόμη κι όταν δεν είμαι σπίτι η μουσική συνεχίζει στο musicplayer του εγκεφάλου μου.

Για περισσότερες πληροφορίες εδώ αλλά και στη σελίδα τους στο myspace για ηχητικά αποσπάσματα. Παραθέτω παρακάτω και τρία βίντεο. Για όσους ενδιαφέρονται να τις δούνε ζωντανά θα είναι στο Gagarin στις 16.05.08. Εγώ θα προσπαθήσω να τις δω στις 20 του ίδιου μήνα στη Ζυρίχη.





2 σχόλια:

chmarni είπε...

Ήμουν που ήμουν, άκουσα και τα τρία δείγματα που έβαλες και αποτελείωσα. Τώρα νιώθω ότι έχω ένα μαχαίρι καρφωμένο στο στομάχι...
Ειδικά το δεύτερο τραγούδι...

Νίκος Τσαχουρίδης είπε...

Ναι αλλά το νιώθεις όμορφα αυτό το μαχαίρι. Και δεν το εννοώ από μαζοχιστική άποψη. Εγώ δεν μπορώ να σταματήσω να τις ακούω...

If every angel's terrible
Then why do you welcome them
You provide the birdbath
I provide the skin
And bathing in the moonlight
I'm to tremble like a kitten
If blue eyed babes
Raised as hitler's little brides and sons
They got angelic tendencies
Like some boys tend to act like queens
Oh if every angel's terrible
Then why do you watch her sleep
You love to hear her sing
And wear purple eyes like rings
Well the flowers have no scent
And the child's been miscarried
Oh every angel's terrible
Said freud and rilke all the same
Rimbaud never paid them no mind
But jimmi morrison had his elevators
His elevators
He had his elevator angels
If every angel's terrible
Why do you hide inside her
Like a child in a skirt
The supermarket's loud and bright
And boy don't she feel warm tonight
Boy don't she feel warm tonight
Boy don't she feel warm tonight
If every angel's terrible...