Τρίτη, 24 Ιουνίου 2008

Θα σε δω στο πλοίο ή όταν θα ξανασυναντηθούν οι τρεις

Το Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2007 ο Νίκος ξεκινούσε τα παρόν ιστολόγιο προσκαλώντας εμένα και το Βασίλη σε αυτή την η-συνάντηση. Στο εναρκτήριο Post ο Νίκος έγραφε
"Τι συμβαίνει όταν συναντιούνται οι 3; Έχει επιβιώσει ποτέ κανείς για να περιγράψει τον τρόμο; Αληθεύει ότι η τελευταία φορά που βρέθηκαν μαζί ήταν λίγο πριν το καταστροφικό τσουνάμι τα χριστούγεννα του 2004; Είναι εφικτή μια σύζευξη σε ένα ον ή θα προκύψει κάτι σαν το ManBearPig;

Αυτή την φορά είπαν να δοκιμάσουν μια διαφορετική προσέγγιση, μια η-συνάντηση μέσω του παρόντος ιστολογίου...

κι ό,τι προκύψει!
"
Τη Δευτέρα 12 Νοεμβρίου έκανα και εγώ τη πρώτη μου ανάρτηση. Εκεί λοιπόν μεταξύ άλλων είχα γράψει:
"Μου λείπουν οι φίλοι μου. Αν τους είχα κοντά μου δε θα ένιωθα τόσο μόνος. Αν τους είχα δίπλα μου θα αισθανόμουν ποιο δυνατός και δε θα έκανα τόσους συμβιβασμούς. Αν τους είχα δίπλα μου θα πονούσα λιγότερο.
Θα ξανασυναντηθούμε. Μια μέρα θα ξανασμίξουμε. Και ας καταστραφεί ο κόσμος. Τέτοιος που είναι αυτό του πρέπει...
"
Η στιγμή λοιπόν που οι τρεις θα συναντηθούν πλησιάζει. Έχουν περάσει κοντά 4,5 χρόνια από την τελευταία φορά και πραγματικά δε ξέρω αν θα υπάρξει επόμενη και αν ναι μετά από πόσα χρόνια.
Να πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά. Στις 20 Ιουλίου ο Βασίλης παντρεύεται στη νήσο Σαμοθράκη την εκλεκτή της καρδιάς του. Έτσι ήταν σχεδόν αυτονόητη η παρουσία η δική μου και του Νίκου και επομένως αυτονόητη και η συνάντηση των τριών. Έτσι εδώ και αρκετούς μήνες, συζητούσαμε για το γεγονός της συνάντησης μας στη Σαμοθράκη. Αυτό που έχει προκύψει είναι ότι χωρίς να έχει γίνει κάποια συνεννόηση τα προγράμματα των τριών μας βγήκαν κατά τέτοιο τρόπο ώστε τελικά την Τετάρτη 16 Ιουλίου θα ταξιδέψουμε όλοι με το ίδιο πλοίο από Αλεξανδρούπολη προς Σαμοθράκη. Έτσι λοιπόν η πολυαναμενόμενη συνάντηση θα πραγματοποιηθεί πάνω στο πλοίο. Το όνομα αυτού Νόνα Μαίρη.
Δεν ξέρω αλλά νιώθω τόσο ενθουσιασμένος που θέλω να κάνω το Νόνα Μαίρη πουτάνα. Έχω μία διάθεση να σηκώσω το πλοίο στο πόδι. Αισθάνομαι ότι μου δίνεται η ευκαιρία για 2 ώρες και ένα τέταρτο να γίνω από 34 χρονών ξανά 20.
Το θεϊκό σενάριο της συνάντησης ολοκληρώνει η παρουσία της Θένιας. Η θένια θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί και ήρωας, μιας και ανέχτηκε για πολλά χρόνια τη μούρλα των τριών μας. Δεν υπάρχει άλλη κοπέλα στο νομό Θεσσαλονίκης που να έχει φάει τόση τσίκνα από τις ταβέρνες που την τρέχαμε. Επίσης λίγες κοπέλες στην Ελλάδα έχουν παρακολουθήσει τόσα Blues Rock lives και έχουν πάει τόσες φορές σε Bar με αντίστοιχη μουσική. Θένια σ' ευχαριστώ πολύ που τόσα χρόνια μας ανέχθηκες και να ξέρεις ότι σε αγαπώ πολύ. Για μία ακόμη όμως φορά φοβάμαι ότι θα αναγκασθείς να μας ανεχτείς.
Πέρα όμως από τη καταπληκτική σύμπτωση της συνάντησης στο πλοίο υπάρχει και κάτι ακόμη το οποίο ενδεχομένως θα πρέπει να προβληματίσει την πλοιοκτήτρια εταιρία καθώς και τους υπόλοιπους συνεπιβάτες του πλοίου. Οι τρεις συνοδοιπόροι έχουν τη φήμη του γκαντέμη. Είναι γεγονός ότι τη προηγούμενη φορά που συναντηθήκαμε στη Σαμοθράκη έβρεξε τόσο πολύ που οι κάτοικοι του νησιού μιλούσαν για πρωτοφανή καιρικά φαινόμενα. Η αλήθεια βέβαια είναι ότι και πάλι είχαμε συνταξιδέψει αλλά με το πλοίο δε συνέβη τίποτα. Το κακό αυτή τη φορά είναι ότι έχει μεσολαβήσει πολύς καιρός από τη τελευταία συνάντηση.
Μιας λοιπόν και ξεκίνησα να γράψω δύο λόγια για τη συνάντηση, να γράψω και κάτι για τον σκοπό του ταξιδιού, που δεν είναι άλλος από τον γάμο του Βασίλη. Ο Βασίλης κατ' αρχήν είναι φίλος. Ίσως αυτή η λέξη να προσωποποιείται πάνω του. Ο Βασίλης εκτός από φίλος είναι και ένα κομμάτι από τη ζωή μου (το ίδιο ισχύει και για τον Νίκο). Και είναι ένα κομμάτι που τα τελευταία 8,5 χρόνια μου λείπει πολύ. Θα τολμήσω να πω ότι υπάρχουν στιγμές που αισθάνομαι μισός. Το να μην έχω κοντά μου το Νίκο και το Βασίλη είναι ίσως η μεγαλύτερη τιμωρία που μου επιφύλαξε η ζωή. Όταν σκέφτομαι τον Βασίλη φέρνω στο μυαλό μου τον πιο ακέραιο χαρακτήρα που έχω γνωρίσει ποτέ μου. Δύσκολα μπορεί κανείς να συναντήσει πιο ευθύ άνθρωπο. Ο Βασίλης είναι ο μικρότερος από τους τρεις και ο πρώτος που παντρεύεται και έτσι η συγκίνηση δε μπορεί παρά να είναι μεγάλη.
Κλείνοντας αυτή την ανάρτηση θα ήθελα πολύ να πω ότι περιμένω πως και πως αυτή τη συνάντηση και ελπίζω το ίδιο να ισχύει και από τους δύο συνοδοιπόρους καθώς επίσης ελπίζω και η διάθεση τους να είναι αντίστοιχη με τη δική μου.

ΥΓ1. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων. Παρ' όλη τη τσίκνα και τις ταβέρνες η Θένια είναι λεπτή, γλυκύτατη και όμορφη. (Θένια βλέπω μέσα από αυτή την ανάρτηση να σε παντρεύω...)

ΥΓ2. Θα αναστενάξουν οι ταβέρνες της Σαμοθράκης. Ο Νίκος ζει στην Ελβετία και στερείτε αυτή τη μέγιστη απόλαυση.

ΥΓ3. Μακάρι η γκαντεμιά μας να βγει στο Νόνα Μαίρη (αφού τελειώσει το ταξίδι). 105 ευρώ μας κόστισε η μεταφορά του αυτοκινήτου.

ΥΓ4. Βασίλη θα σου πω κάτι που μπορεί να σου ακουστεί και ως απειλή. Πήρα την απόφαση να χωρέψω στο γάμο σου.

ΥΓ5. Βασίλη αυτό το παιχνίδι είναι δικό σου...

ΥΓ6. Βασίλη δε θα διατυπώσω ευχές για τους γνωστούς λόγους...
Απλός θα σου πω αυτό που αισθάνομαι με το παρακάτω τραγούδι.



Throw me a penny and Ill make you a dream
You find that lifes not always what it seems, no no
Then think of a rainbow and Ill make it come real
Roll me, Im a never ending wheel
Ill give you a star
So you know just where you are
Dont you know that I might be
Your wishing well
Your wishing well

Look in the water, tell me what do you see
Reflections of the love you give to me
Love isnt money, its not something you buy
So let me fill myself with tears you cry, why?

Time is a never ending journey
Love is a never ending smile
Give me a sign to build a dream on
Dream on...

Yeah, throw me a penny and Ill make you a dream
You find that lifes not always what it seems, no no
Love isnt money, its not something you buy
So let me fill myself with tears you cry

Ill give you a star
So you know just where you are
Someday, some way, youll feel the things I say
Dream for a while
Of the things that make you smile
cause you know
Dont you know
Oh, you know
That Im your wishing well
Your wishing well
Your wishing well
I wish you well
Im your wishing well

4 σχόλια:

Vasilis είπε...

Κατ'αρχήν μια μικρή διόρθωση: ο γάμος είναι στις 19 Ιουλίου και όχι στις 20. Κανονίστε να πάτε στην εκκλησία στις 20!!!!

Δεν είσαι ο μόνος που περιμένει πως και πως τη συνάντηση. Είμαι κι εγώ πολύ ενθουσιασμένος. Ας μην μακρυγωρώ όμως. Μερικά πράματα είναι καλύτερα να τα ζεις παρά να τα συζητάς.

Αντε τα λέμε στο πλοίο!!!

Νίκος Τσαχουρίδης είπε...

Χε, χε, η συνάντηση πλησιάζει, οι σεισμοί αυξάνονται, το πετρέλαιο έκανε πάλι ρεκόρ...

Πρέπει να σας ενημερώσω ότι τον τελευταίο καιρό το πεδίο γύρω μου είναι αρκετά έντονο. Ενδεικτικά, προχθές σημειώθηκαν 2 ατυχήματα σε απόσταση 200 μέτρων το ένα απ'το άλλο στη διαδρομή που ακολουθούσα ενώ σήμερα εκεί που περπατούσα στο πεζοδρόμιο τράκαραν 2 αυτοκίνητα 20 μέτρα πίσω μου...

Τα λέμε σύντομα!

chmarni είπε...

Βασίλη εντάξει. Λες να είμαστε στο νησί από τις 16 του μήνα και να ξεχαστούμε το Σάββατο το απόγευμα και να μην έρθουμε στο γάμο ???
Νίκο είπαμε !!! κανόνισε ότι είναι να συμβεί να συμβεί στο Νόνα Μαίρη και αφού τελειώσει το ταξίδι μας.
Τώρα σχετικά με τα όσα συμβαίνουν γύρω σου κατά το διάβα σου, να σου πω ότι είμαι σχεδόν συγκινημένος. Επιτέλους ο φίλος μου ο Νίκος όπως των θυμάμαι από τα χρόνια της νιότης μας. Περπατάει και τριγύρω του απλώνετε η καταστροφή !!!!

chmarni είπε...

Μόλις πριν λίγο επικοινώνησα με Φώτιο και ναι είναι αλήθεια και ο Φώτιος με τη Χριστίνα θα ταξιδέψουν προς Σαμοθράκη με το ίδιο πλοίο.
Τελικά Βασίλη το Bachelor Party θα γίνει στο Νόνα Μαίρη με ώρα έναρξης 09:00 το πρωί.
Εγώ αύριο πάω να κλείσω εισιτήρια για τις στριπτιτζούδες...