Τρίτη, 29 Ιουλίου 2008

Συνάντηση στη ΜΕΘ... Των συναισθημάτων

Είναι εκπληκτικό αυτό που συμβαίνει καμιά φορά. Υπάρχουν τελικά πολλοί τρόποι και πολλά επίπεδα στα οποία μπορούν να συναντιούνται δύο άνθρωποι. Εκπληκτικό είναι και τι μπορεί να συμβαίνει όταν αυτοί οι δύο άνθρωποι συναντιούνται. Μπορεί για παράδειγμα να τελειώνουν μπαταρίες αυτοκινήτου στο λιμάνι και μάλιστα λίγο πριν αυτό επιβιβασθεί στο πλοίο. Μπορεί κινητά να καταστρέφονται και να παρουσιάζουν μία τελείως αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά θαρρείς και είναι δαιμονισμένα. Αρνητική ενέργεια θα πει κάποιος... Όχι θα πω εγώ... Μία φορτισμένη συναισθηματικά συζήτηση ήταν. Μοιραία όλη αυτή η ενέργεια κάπου έπρεπε να εκτονωθεί.
Πόνεσα, προς στιγμή αισθάνθηκα το παρελθόν μου ψεύτικο. Μα το χειρότερο ήταν ότι απέναντι μου αισθάνθηκα ότι υπάρχει ο δεκαπλάσιος πόνος από τον δικό μου. Ήθελα να σου πω πολλά, για μένα, για ότι έχει συμβεί όλο αυτό το καιρό που είχαμε να ιδωθούμε, μα δε μπόρεσα, δε μας δόθηκε η ευκαιρία. Ίσως και εσύ να ήθελες να μου πεις πράγματα, αν και συνήθως δε μιλάς.
Δεν πειράζει, ίσως αυτός να είναι ένας καλός λόγος για να περιμένω με ανυπομονησία την επόμενη φορά, την επόμενη συνάντηση.
Κατά καιρούς προσπαθώ να αλλάξω πολλά πράγματα στη ζωή μου, αλλά το μόνο που καταφέρνω είναι να επιστρέφω στο μηδέν. Προσπάθησα να σταματήσω το κάπνισμα, αλλά απέτυχα παταγωδώς, προσπαθώ με νύχια και με δόντια να αλλάξω το ρου της επαγγελματικής μου πορείας αλλά δεν... Υπάρχει όμως κάτι που είναι σταθερό και δεν αλλάζει ποτέ. Και αυτό είναι η φιλία μου μαζί σου. Στο έχω πει και άλλες φορές, ότι και αν συμβεί, όποιες και αν είναι οι επιλογές σου, εγώ θα είμαι πάντα δίπλα σου. Όχι για έτσι πρέπει να κάνουν οι φίλοι. Αλλά γιατί έτσι αισθάνομαι.
Αφορμή για το Post αυτό στάθηκε το παρακάτω τραγούδι, όπου η αγαπημένη σου μπάντα διασκευάζει το αγαπημένο μου τραγούδι. Να λοιπόν άλλο ένα πολύ όμορφο σημείο συνάντησης που μπορεί να εκτονώσει όλη την ενέργεια. Αφιερωμένο...



Travelin' light, is the only way to fly
Travelin' light, just you and I
One-way ticket to ecstasy
Way on down, follow me
Travelin' light, we can go beyond
Travelin' light, we can catch the wind
Travelin' light, let your mind pretend
We can go to paradise
Maybe once, maybe twice
Travelin' light, is the only way to fly

Δεν υπάρχουν σχόλια: