Κυριακή, 17 Ιανουαρίου 2010

Ο μέτοικος

Μετανάστες σε αυτή τη ζωή και όχι περαστικοί. Και στο τέλος υπάρχει μία απέλαση. Όλοι από εκεί που ήρθαμε, άλλος λίγο πιο νωρίς, άλλος λίγο πιο αργά. Στόχος μία άδεια παραμονής για όσο το δυνατόν περισσότερο, ένα διαβατήριο πρόσβασης στην ζωή. Απέλαση λοιπόν το τέλος και όχι θάνατος. Γιατί όπως λέει και ο Μπακούνιν, θάνατος είναι η ομοιομορφία και ζωή η διαφορετικότητα. Και αυτά είναι δύο πράγματα που ανάγονται στην αιωνιότητα.
Μετανάστης λοιπόν και εγώ, προσπαθώ να παραβιάσω τα σύνορα του νου σου. Τα οδοφράγματα που στήνουν μέσα σου από τη στιγμή της ύπαρξης σου. Άνοιξε τα σύνορα σου και θα δεις ότι η διαφορετικότητα μας είναι αυτό που μας ενώνει. Ψάξε βαθιά μέσα σου και θα δεις ότι η λέξη διαφορετικός και η λέξη εχθρός, δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους.
Λαθρομετανάστης και εγώ στη καρδιά σου αναζητώ μια γωνιά να κρυφτώ. Έχω και εγώ μια γωνιά φυλαγμένη για σένα, φτάνει να με βοηθήσεις να σπάσω τα δικά μου σύνορα, τα δικά μου οδοφράγματα, αυτά που μου βάζουν από τη στιγμή που γεννήθηκα.
Μες τα σκοτάδια της αγάπη μας γυρνάω, ψάξε καλά μέσα σου να βρεις το διαφορετικό και κάπου εκεί στην αντίφαση σου θα είμαι και ‘γώ κρυμμένος και τρομαγμένος…



Φεγγάρι φέγγε μου να περπατώ στη νύχτα
Ούτε και συ έχεις θεό ούτε πατρίδα
Μόνο φωτίζεις, στην ακρόπολη τα παραμιλητά μου προσδιορίζεις
Πονηρέ θεούλη, πατάς εκεί που μας πονάει
και τ’ άλλο πόδι σηκωμένο σ ένα τσάμικο
τη φούντα σου τινάζεις
και στην αιώνια ζωή μας κατεβάζεις
Μες στα σκοτάδια της αγάπης μας γυρνάω
μες στα κρυφά σχολειά, αλλοδαπός χαμένος
σε χασισοπαράδεισο
κρατηθείτε να μη πέσουμε στην άβυσσο
Ασκητές μπρος στα προπύλαια στημένοι
αυτοπυρπολημένος άγιος στη Θεσσαλία
όλοι εκστασιασμένοι
κεριά αναμμένα μες στο ντουλάπι αφορισμένοι
Το τρίτο μάτι κλείνει ανοίγουν τα άλλα δυο
κομπλεξικοί τηλεθεατές στη νιρβάνα του Βούδα
λοβοτο μημένοι
Από αλλόθρησκους εσσίες εξαρτημένοι
Φεγγάρι φέγγε μου να περπατώ στη νύχτα
Ούτε και συ έχεις θεό ούτε πατρίδα
Μόνο φωτίζεις, στην ακρόπολη τα παραμιλητά μου προσδιορίζεις

5 σχόλια:

Nikola Taska είπε...

Χαιρετώ την επιστροφή του έτερου ενεργού συνοδοιπόρου, με δυνατές λέξεις όπως πάντα!

Ωραίος!

giati_baba? είπε...

Έυγε!!!

Αυτή η πένα έχει συναίσθημα και δύναμη...Μπράβο!

Vasilis είπε...

Πάρα πολύ καλό!!!!

chmarni είπε...

Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας.
Μου δίνεται δύναμη να συνεχίσω :-)
*** Δε ξέρω, αλλά το τελευταίο (που δανείστηκα από απονομή Oscar) μου φαντάζει λίγο ως απειλή…

Vasilis είπε...

Δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι. Γράφε ελεύθερα και μόνο όποτε σου βγαίνει.