Σάββατο, 18 Ιουνίου 2011

Τέσσερα Παραδείγματα Για Το Πως Μια Καινούργια Ιδέα Αναστατώνει Τον Άνθρωπο Που Δεν Είναι Έτοιμος Να Τη Δεχτεί

Ι
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ. Είμαι συγγραφέας.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ. Εγώ λέω ότι είσαι σκ...ά!

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ στέκεται μερικά λεπτά συγκλονισμένος από αυτήν την καινούργια ιδέα και σωριάζεται νεκρός. Τον κουβαλούν έξω από τη σκηνή.

ΙΙ
ΖΩΓΡΑΦΟΣ. Είμαι ζωγράφος.
ΕΡΓΑΤΗΣ. Εγώ λέω ότι είσαι σκ...!

Ο ΖΩΓΡΑΦΟΣ πανιάζει, αρχίζει να τρέμει σαν το καλάμι και εντελώς απροσδόκητα πεθαίνει. Τον κουβαλούν έξω από τη σκηνή.

ΙΙΙ
ΣΥΝΘΕΤΗΣ. Είμαι συνθέτης.
ΒΑΝΙΑ ΡΟΥΜΠΛΙΟΦ. Εγώ λέω ότι είσαι σκ...!

Ο ΣΥΝΘΕΤΗΣ, βαριανασαίνοντας, καταρρέει. Εντελώς απροσδόκητα τον κουβαλούν έξω από τη σκηνή.

ΙV
ΧΗΜΙΚΟΣ. Είμαι χημικός.
ΦΥΣΙΚΟΣ. Εγώ λέω ότι είσαι σκ...!

Ο ΧΗΜΙΚΟΣ δεν είπε κουβέντα και σωριάστηκε στο πάτωμα.



Δια πένας Δανιήλου Χάρμς

Δεν υπάρχουν σχόλια: